Dáváte nám zpětnou vazbu.
My posloucháme. Společně se posouváme vpřed.
Tohle je velký posun pro pohodlí našich uživatelů. Přidali jsme dva nové „reporty“ – dokumenty: V detailu jednání přímo v záhlaví, kde je prostor pro nahrání dokumentů a poznámek, přibyla možnost vygenerovat si pozvánku: Zobrazený text si můžete buď zkopírovat nebo vytisknout (např. do pdf) a rozeslat preferovaným způsobem. Po jednání výboru na stejném místě…
V minulosti jsme propojili sekce Události a Incidenty a Opatření. Máte možnost při zadávání události rovnou zadat, že chcete, aby se nápravné opatření rovno uložilo do opatření jako samostatný záznam. To je velké ušetření zbytečného přepisování a snížení rizika „někdo mě vyrušil a já to tam už nepřepsal“. Vše fungovalo skvěle, jen v tabulce opatření…
U primárních aktiv typu služba máte u hodnocení dostupnosti nově možnost použít magickou hůlku. Ta ohodnotí toto aktivum podle hodnocení navázaných primárních aktiv typu informace. Jedná se o doplňkovou možnost a samozřejmě máte vždy možnost navržené ohodnocení přepsat.
V rámci revize analýzy rizik máte dvě možnosti, jak pracovat s historickými hodnotami rizik: 1. Navážete analýzu rizik na stav ohodnocení rizik tak, jak byl naposledy zaznamenán. Tato volba je vhodná například v situaci, kdy ve vašem prostředí nedošlo k mnoha změnám. V položce „Ohodnocení rizik“ vyberte volbu „Zachovat poslední ohodnocení rizik“. Nebo 2. Vytvoříte…
Pokud má řešitel úkolu roli “Zadavatel úkolů”, může (pod)úkolovat kohokoli. Pokud roli “Zadavatel úkolů” nemá, může definovat (pod)úkoly jen pro sebe.
Možnost „zamítnout“ zcela ukončí jakoukoli další možnost práce s tímto záznamem. Abychom eliminovali možnost, že k zamítnutí dojde „omylem“, že se uživatel uklikne, přidali jsme varovnou zprávu:
Dvě vylepšení při tvorbě analýzy rizik: kukátko na počet rizik a jednodušší možnost vrátit se zpět v definici analýzy.
Fulltextové vyhledávání vyhledává ve všech položkách tabulky, nikoliv jen přes vybrané textové.
Pokud zadavatel úkol stornuje nebo řešitel úkol odmítne, jsou všechny ještě nedokončené podúkoly stornovány.
V rámci formuláře pro editaci auditu v tabulce Zjištění a doporučení přibyla nová ikona – založit ze záznamu nové Opatření. Opatření bude založené automaticky s využitím zadaných hodnot a uloženo ve stavu „V přípravě“. Udržuje se vazba mezi záznamem v tabulce Zjištění a doporučení a vytvořeným Opatřením – lze využít možnost prokliku.