Dáváte nám zpětnou vazbu.
My posloucháme. Společně se posouváme vpřed.
Některé číselníky s osobami (např. gestor, garant, administrátor) nejsou „čistokrevnými“ číselníky, ale umožňují zápis i vlastní hodnoty. Tuto hodnotu si zapamatují a dále nabízejí. Pokud ji chcete smazat, můžete tak učinit křížkem na konci výběru.
Rozšířili jsme informace, které máte k dispozici v rámci historie. Nově nyní vidíte nejen datum, kdy byla která aktivita zpracována, ale také přesný čas.
Na základě zpětné vazby od uživatelů jsme provedli několik drobných úprav, které zvýší komfort při při práci v rámci jednání výboru KB. Přidali jsme kontroly hlasování i uzavírání zápisů i zpříjemnili přidávání bodů k jednání…
Vylepšili jsme tabulky. Nově se načítají ještě rychleji, vypadají lépe a můžete si zvolit, zda chcete zobrazení kompaktnější, nebo naopak vzdušnější.
Může nastat situace, kdy je potřeba zajistit revizi všech položek v daném katalogu. Proto v katalozích, kde to dává smysl, nalezenete volbu hromadná revize: Pomocí modálního okna určete, do kdy má být revize hotová: Všechny záznamy dané entity, které jsou ve stavu „Schválené“, se posunou do stavu „V revizi“. Zároveň všem zodpovědným osobám se vygeneruje…
Tohle je velký posun pro pohodlí našich uživatelů. Přidali jsme dva nové „reporty“ – dokumenty: V detailu jednání přímo v záhlaví, kde je prostor pro nahrání dokumentů a poznámek, přibyla možnost vygenerovat si pozvánku: Zobrazený text si můžete buď zkopírovat nebo vytisknout (např. do pdf) a rozeslat preferovaným způsobem. Po jednání výboru na stejném místě…
V minulosti jsme propojili sekce Události a Incidenty a Opatření. Máte možnost při zadávání události rovnou zadat, že chcete, aby se nápravné opatření rovno uložilo do opatření jako samostatný záznam. To je velké ušetření zbytečného přepisování a snížení rizika „někdo mě vyrušil a já to tam už nepřepsal“. Vše fungovalo skvěle, jen v tabulce opatření…
U primárních aktiv typu služba máte u hodnocení dostupnosti nově možnost použít magickou hůlku. Ta ohodnotí toto aktivum podle hodnocení navázaných primárních aktiv typu informace. Jedná se o doplňkovou možnost a samozřejmě máte vždy možnost navržené ohodnocení přepsat.
V rámci revize analýzy rizik máte dvě možnosti, jak pracovat s historickými hodnotami rizik: 1. Navážete analýzu rizik na stav ohodnocení rizik tak, jak byl naposledy zaznamenán. Tato volba je vhodná například v situaci, kdy ve vašem prostředí nedošlo k mnoha změnám. V položce „Ohodnocení rizik“ vyberte volbu „Zachovat poslední ohodnocení rizik“. Nebo 2. Vytvoříte…
Pokud má řešitel úkolu roli “Zadavatel úkolů”, může (pod)úkolovat kohokoli. Pokud roli “Zadavatel úkolů” nemá, může definovat (pod)úkoly jen pro sebe.